تبلیغات
نیوشانیک بازاریابی شبکه ای موادغذایی - چرا درصد زیادی از بازاریابان در نتورک مارکتینگ شکست می خورند؟

چرا درصد زیادی از بازاریابان در نتورک مارکتینگ شکست می خورند؟

دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 04:12 ب.ظ

نویسنده : حسن نوروزی

چرا درصد زیادی از بازاریابان در نتورک مارکتینگ شکست می خورند؟ 

 

آیا می دانید تنها درصد اندکی از افرادی که بازاریابی شبکه ای را آغاز کرده اند موفق می شوند؟ متأسفانه این گفته کاملاً درست است. حتی این را نیز باید بگوییم که درصد بسیار بالایی از افرادی که این تجارت را آغاز کرده اند از ادامه کار منصرف می شوند و بازاریابی شبکه ای را رها می کنند. اما چرا؟

در این مقاله می خواهیم برخی از دلایل شکست در این تجارت را بازگو کنیم تا به کمک آن ها، شما و افراد تیم تان بتوانید از دام های سر راهتان در امان بمانید و جزء افراد موفق در بازاریابی شبکه ای شوید.

 برای این مسئله – انصراف افراد تازه وارد - دلایل زیادی وجود دارد که عبارتند از:

1- عدم آمادگی کافی و طرز تفکرهای اشتباه افراد تازه وارد

دلیل اصلی و شماره یک این است که بیشتر افراد تازه وارد، برای انجام کارهای مربوط به این تجارت آماده نشده اند. آنها در این تجارت، قربانی طرز تفکر دروغین «یک شبه پولدار شدن» می شوند، به خصوص هنگامی که مدتی از کارشان می گذرد و هیچ درآمدی ندارند. همچنین بازاریابان وقتی می بینند محصولات برای فروش - برخلاف چیزی که به آنها گفته شده: «محصولات خودشان، باعث فروش خودشان می شوند» - نیاز به بازاریابی دارند و خودشان باعث فروش نمی شوند، دلسرد می شوند.

2- فقدان آموزش

تقریباً همه شرکت های بازاریابی شبکه ای بزرگ دنیا، آموزش هایی را آماده کرده و پیشنهاد می دهند که به بازاریابان تازه وارد کمک می کند تا هر چه سریع تر موفق شوند. برخی از آنها، این آموزش ها را به صورت کارگاه های آموزشی و حتی دوره های آنلاین برگزار می کنند. آموزش در برخی دیگر، بر پایه آموزش های فردی و مربیگری است که توسط حامی های هر فرد برگزار می شود. در بسیاری از موارد، این سیستم تکثیر نمی شود و ورودی های جدید آموزش درست و کافی نمی بینند، زیرا بالاسری آن ها آنقدر مشغول است که نمی تواند این کار را برایشان انجام دهد. در مواردی دیگر هم، ورودی جدید اهمیت آموزش ها را درک نمی کند و چون خودش تمایلی ندارد، آموزش نمی بیند. به این دلایل است که می بینیم بسیاری از شرکت ها همیشه در حال کشمکش و سردرگمی هستند که چرا ورودی های جدید آنها از کار انصراف می دهند.

3- فقدان استقامت

برخی از افراد نیز معمولاً کار را جدی نمی گیرند. آنها برای دستیابی به یک شانس جدید، مدام از این شاخه به آن شاخه می پرند. قبل از اینکه بتوانند از شانس داده شده به آنها استفاده کنند، شرکت را رها می کنند؛ به جای اینکه اشتباه را در خود جستجو کنند، می گویند که شرکت خوب نیست.

4- فقدان اعتماد به نفس

فروشندگی کار هر کسی نیست. برخی از مردم از اینکه با دیگران در این زمینه مکالمه کنند راحت نیستند. شما می توانید با اندکی آموزش دادن - به خصوص در زمینه فروش - به آنها کمک کنید. همچنین بیشتر شرکت های بازاریابی شبکه ای خوب، ابزارهای آموزشی ای دارند که به افراد خجالتی در این زمینه کمک می کنند. اما اگر به شرکت تان، به محصولات تان و از همه مهم تر به خودتان اعتماد ندارید، قطعاً موفق نمی شوید.

5- سوءتفاهم های بنیادین در سازمان های نتورک مارکتینگ

برخی از مردم فکر می کنند که فقط با فروختن محصولات شرکت شان ثروتمند می شوند، در حالی که اینگونه نیست. ممکن است قادر باشید از فروش محصولات یک درآمد اضافی به دست آورید و البته اگر نهایت چیزی که به دنبال آن هستید همین است، در این حالت فقط می توانید موفقیت را در فروش بیابید. اما یادتان باشد که شرکت های بازاریابی شبکه ای بر این اساس راه اندازی شده اند تا به افرادی که سازمان های بزرگ می سازند پاداش دهند.

در واقع در این تجارت، سهم عمده ای از درآمد شما را تلاش و کوشش ها و سازمان زیرمجموعه شما تأمین می کند و علاوه بر آن، پاداش هایی که شرکت به عنوان پاداش های راهبری به شما پرداخت می کند. فقط در صورتی جزء آن دسته از افرادی خواهید بود که در این تجارت باقی مانده و موفق می شوند که بتوانید سازمان فروش بزرگ و قدرتمندی بسازید.

6- عدم عضوگیری از خانواده و دوستان نزدیک

تکنیک های مرسوم عضوگیری در بازاریابی شبکه ای به شما می گوید که «در شروع کارتان در بازاریابی شبکه ای، برای عضوگیری و ساختن سازمان تان باید به سراغ افراد نزدیک تان بروید». می دانید که من در چه موردی صحبت می کنم. اما در خیلی از موارد، آپلاین تان به شما می گوید که لیست تمام کسانی که می شناسید را بنویسید و پس از آن شما را تشویق می کند که فرصت کاریتان را به هر کسی که در آن لیست است، پیشنهاد کنید.

بیشتر شرکت های بازاریابی شبکه ای تشخیص نمی دهند که چرا با این روش، یک شخص نمی خواهد افراد نزدیک خود را وارد تجارت کند، و کار را به آنها پیشنهاد نمی کند. شاید هم دلیل آن این است که آن ها حس می کنند افراد نمی خواهند این کار را انجام دهند. زیرا در اصل، همه ما سال ها کار کرده ایم تا روابط مان را با دیگران بسازیم و اعتمادسازی کنیم و حال مراقبیم تا با کاری که شاید در مورد آن مطمئن نیستیم، روابط مان را به خطر نیندازیم.




دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 04:24 ب.ظ



std clinic near me
سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 05:30 ق.ظ
بسیار core از خود نوشتن در حالی
که صدایی مناسب ابتدا آیا واقعا کار خوب با من پس از برخی از زمان.
جایی درون جملات شما در واقع موفق به من مؤمن اما فقط
برای while. من این مشکل خود را با جهش در مفروضات و یک خواهد را خوب به کمک
پر همه کسانی شکاف. اگر شما که می توانید انجام من را
بدون شک بود مجذوب.
Louann
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 06:48 ب.ظ
Can you tell us more about this? I'd love to find out some additional information.
manicure
دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 10:55 ب.ظ
Greetings from Florida! I'm bored to tears at work so I decided to check
out your website on my iphone during lunch break. I enjoy the knowledge you present here and can't
wait to take a look when I get home. I'm amazed at how quick your blog loaded on my
mobile .. I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, good blog!
BHW
چهارشنبه 30 فروردین 1396 11:46 ب.ظ
Hi there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay.
I'm definitely enjoying your blog and look forward to new updates.
manicure
جمعه 18 فروردین 1396 11:31 ب.ظ
Fine way of telling, and good paragraph to
get information on the topic of my presentation focus, which i am going to deliver in college.
manicure
جمعه 18 فروردین 1396 01:12 ب.ظ
We are a bunch of volunteers and opening a brand new scheme in our community.
Your website provided us with helpful information to work on.
You have done an impressive task and our whole community will be thankful to you.
manicure
جمعه 11 فروردین 1396 03:14 ب.ظ
My partner and I absolutely love your blog and find nearly
all of your post's to be exactly I'm looking for. Would
you offer guest writers to write content for yourself?
I wouldn't mind writing a post or elaborating on most
of the subjects you write related to here. Again, awesome blog!
manicure
جمعه 11 فروردین 1396 12:11 ق.ظ
Hello, its good article concerning media print, we
all know media is a enormous source of facts.
محسن
چهارشنبه 27 آبان 1394 05:38 ق.ظ
عالی متشکرم از راهنمایی و مطالبی که در اختیار قرار دادید. من قبل از شروع به کار مطالب را خواندم و واقعا در شروع کارم بسیار کمک و دیدم رو وسیعتر کرد. تشکر.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر