محصولات جدید نیوشا - چای

سه شنبه 17 مرداد 1391 03:15 ب.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
چند محصول دیگر به سبد خرید اضافه شد

                             
 چای زعفرانی                                                                     چای سبز

                                                                                               



                          نودل با طعم گوشت                                                           نودل با طعم مرغ

                                                                                                               
             




دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: پنجشنبه 16 شهریور 1391 01:03 ب.ظ

کنسروجات

سه شنبه 17 مرداد 1391 03:08 ب.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
در بین انواع روش های نگهداری ، روش کنسرو در قوطی های فلزی به دلایل زیر بهترین روشی است که در کشورهای مختلف جهان مورد استفاده قرار می گیرد:

1- حفظ حالت طبیعی مواد غذایی
2- قیمت مناسب
3- نگهداری طولانی و آسان
4- سهولت حمل و نقل
5- عدم وجود ضایعات
6- سلامت غذایی با توجه به اهرم های نظارتی موجود بر کارخانه های تولیدی
7- سهولت دسترسی
8- تنوع
9- کنترل شده بودن مواد معدنی و افزودنی های موجود در آنها

البته اکثر مردم دنیا نسبت به افزودنیها نظر مثبتی ندارند و در واقع افزودنیها را مواد شیمیایی و مصنوعی می دانند، اما این موضوع عمومیت ندارد؛ یعنی نمی توان گفت که همه مواد طبیعی بی خطر هستند و همه مواد مصنوعی زیانبار هستند .



بعضی افزودنی ها نه تنها ضرری ندارند، بلکه می توانند مفید هم باشند اما بعضی از افزودنی ها در کوتاه مدت و میان مدت مشکلی ایجاد نمی کنند و اثرات زیان بارشان در درازمدت هم هنوز ثابت نشده است. گروهی دیگر از افزودنی ها نیز هستند که فقط در صورت مصرف مقادیر زیاد می توانند مسئله ساز بوده و حتی موجب سرطان و انواع بیماریها شوند ، اما در مقادیر متعادل مشکل آفرین نیستند.




دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: - -

حبوبات

سه شنبه 17 مرداد 1391 03:00 ب.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
حبوبات شامل لوبیا، عدس، نخود، لپه، ماش و. . . از قدیمی ترین نباتات زراعی بوده و پس ازغلات دومین منبع غذایی بشر محسوب می شود. دانه حبوبات با داشتن درصد بالای پروتئین مورد نیاز انسان، از نظر ارزش غذایی تا حدودی جایگزین گوشت می شود.

مصرف حبوبات در کشور ما نیز از سالیان بسیار دور معمول و متداول بوده است؛ ولی آنچه حائز اهمیت است تغییر و تحولات حاصله در نحوه فروش این محصولات است. در گذشته حبوبات نیز همچون برنج بصورت فله ای در بازار و مغازه ها به فروش می رسید؛ اما از حدود 10 سال پیش با اعمال الزامات نهادهای بهداشتی مسئول، بسیاری از شرکت های فعال در زمینه مواد غذایی حبوبات را به شکل بسته بندی شده توسط دستگاه های مخصوص و تحت نظارت وزارت بهداشت و درمان عرضه نمودند. بر اساس آمار، به طور متوسط بیش از 98% حبوبات کشور از تولید داخل تأمین می شود.



هر چند هنوز هم بسیاری از مردم (علی الخصوص در روستاها وشهرستان ها) به پیروی از گذشته حبوبات را بصورت فله تهیه می کنند، اما آینده ی بازار حبوبات بسته بندی شده روشن تر به نظر می رسد.

حبوبات هم با عنوان بخش دیگری از محصولات نیوشانیک، در سبد غذایی خانوار قرار خواهد گرفت.



دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: - -

کنسرو رب گوجه فرنگی

سه شنبه 17 مرداد 1391 03:00 ب.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
رب گوجه فرنگی از چاشنی های پر مصرف محسوب می شود و گوجه فرنگی از محصولاتی است که در تمامی فصول قابل کشت است. البته در کشور ایران به جهت اینکه سطح زیر کشت این محصول در 6 ماهه ابتدایی سال بیشتر است، معمولاً میزان تولید رب در این فصل بالاتر بوده و در نتیجه قیمت آن نیز مناسب تر است.

در بازار ایران رب در انواع مختلفی بسته بندی و عرضه می شود. اما مصرف قوطی های فلزی 800 گرمی نسبت به دیگر نمونه های شیشه ای، دبه ای، فله و . . . در بازار رایج تر است.

اختلاف قیمت های فاحش برخی برندهای متفرقه با برند های اصلی معمولاً از کیفیت مواد اولیه ناشی می شود. برخی سود جویان، با اضافه کردن مواد دیگری مانند کدوی پخته یا سیب زمینی پخته و له شده، پودر نشاسته و سایر مواد دیگر در ترکیب رب گوجه فرنگی و حرارت دادن آنها با هم، رب گوجه فرنگی تقلبی به بازار عرضه می کنند.







دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: - -

ماکارونی نیوشا

دوشنبه 16 مرداد 1391 10:48 ق.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
ماکارونی یکی دیگر از موادغذایی پرمصرف در ایران و جهان است. بررسی ها نشان می دهد ماکارونی در سبد غذایی 96% از جامعه شهری ایران قرار دارد و 31% جامعه شهری ایران دو یا سه بار در ماه ماکارونی مصرف می کنند.

امروزه ماکارونی به خاطر قیمت مناسب، تنوع در طعم و ارزش غذایی بالا توانسته است جایگزین مناسبی برای برنج و نان در میان مردم باشد؛ تا آنجا که سرانه مصرف ماکارونی در ایران به 4/6 کیلوگرم در سال رسیده است. البته این رقم هنوز با میانگین مصرف سرانه دنیا فاصله دارد. با توجه به مطالب مذکور و گرانی برنج در سالیان اخیر، پیش بینی می شود میانگین مصرف سرانه ماکارونی به روند صعودی خود ادامه دهد.

از سالیان نخست دهه 70، با ورود تکنولوژی های نوین تولید ماکارونی به کشور، روند تولید ماکارونی تغییر یافته و کیفیت ماکارونی تولید شده در کشور با استانداردهای روز دنیا برابری می کند.



مصرف ماکارونی در کشور ما به دو شکل اسپاگتی (long cut) و فرمی (short cut) می باشد که 70% آن بصورت اسپاگتی و 30% بصورت اشکال مختلف فرمی است.

در هر کیلوگرم ماکارونی حدود 350 کیلو کالری انرژی، 10 تا 12 گرم پروتئین، 74 گرم کربوهیدرات و 4/1 گرم چربی وجود دارد.

آنچه در ماکارونی قابل عرضه توسط نیوشانیک حائز اهمیت است، علاوه بر تنوع محصول، کیفیت و درجه خلوصِ آردی است که در تولید مورد استفاده قرار می گیرد.

ممکن است این کیفیت در طبخ ماکارونی به شیوه فرنگی که اصطلاحاً اسپاگتی نام دارد چندان محسوس و ملموس نباشد اما در پخت به شیوه ایرانی که اصطلاحاً به آن ماکارونی می گوییم کاملاً محسوس و قابل رؤیت است. و خمیر نشدن رشته ها ناشی از همین کیفیت آرد مورد استفاده است.



دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: - -

کنسرو ماهی نیوشا

یکشنبه 15 مرداد 1391 09:44 ب.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
کنسرو ماهی، اولین کنسروی است که در کشور تولید شده است. این محصول عمدتاً در کارخانه هایی که در شهر های ساحلی تاسیس شده اند، تولید می شود و در تهیه آن از ماهی هایی چون ماهی تن، سالمون، ساردین و هوور استفاده می شود. با توجه به استقبال بازار مصرف داخلی از این محصول مفید، میزان تولید داخل، پاسخگوی تقاضای بازار نبوده است؛ لذا در چند سال اخیر شاهد واردات این محصول از کشورهای جنوب شرق آسیا به صورت کنسرو ماهی بسته بندی شده و یا واردات ماهی جهت استفاده در کارخانه جات کنسروسازی بوده ایم.



کنسرو تن ماهی از پرمصرف ترین کنسرو های گوشتی محسوب می شود که در سبد خانوار سهم مهمی دارد. تنوع این محصول عمدتاً ناشی از وزن و روغن به کار رفته در آن است. کنسرو های ماهی با وزن 120 و 180 گرمی و محتوی روغن گیاهی از پر مصرف ترین انواع کنسرو در بازار کشور محسوب می شوند.

تنوع قیمتی تن، بیشتر ناشی از ماهی به کار رفته در تولید محصول است. ماهی به کار رفته در کنسرو باید به رنگ روشن و فاقد هرگونه سیاهی و ناخالصی باشد. آنچه در کنسروهای موجود در بازار با قیمت های نازل مشهود است وجود درصد بالای سیاهی در داخل کنسرو است. معمولاً در این کنسرو ها از ماهی های ارزان قیمت، مانند زردک و اسبک به جای ماهی های مرغوب استفاده می شود که از خاصیت غذایی پایین تری برخوردارند.

ماهی منبع بسیار خوبی از پروتئین، مواد معدنی نظیر سلنیوم، منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین های B1، B2 و B6 است. مهم تر از همه این است که گوشت ماهی تن هم مانند گوشت بیشتر انواع ماهی ها، سرشار از اسیدهای چرب امگا3 است که مصرف آن مشکلات پوستی و التهابات را کاهش می دهد و باعث بالا رفتن سرعت بهبود بیماران قلبی می شود. همچنین از بیماری های مزمنی نظیر بیماری های قلبی و عروقی، دیابت نوع دوم و برخی از انواع سرطان ها پیشگیری می کند.





دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: - -

روغن نیوشا

شنبه 14 مرداد 1391 11:17 ق.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
بی تردید چربی ها و روغن ها بخش مهمی از برنامه غذایی انسان را تشکیل می دهد. باور عموم این است که کاهش مصرف چربی به حفظ سلامت و کاهش خطر ابتلاء به بیماریهای قلبی کمک می کند اما واقعیت این است که بدن انسان به مقادیری از انواع چربی و روغن نیازمند است و حذف آن از برنامه غذایی نه تنها به سلامت بدن کمک نمی کند بلکه پیامدهای ناخوشایندی هم دارد و نباید فراموش کرد که انواع چربی اثرات متفاوتی بر سلامتی افراد می گذارند ؛ بطوریکه برخی انواع آن باعث ارتقاء سلامت می گردند و از آنها بعنوان روغن های مفید یاد می شود در حالیکه برخی دیگر به اندازه ای خطرناکند که افزایش مصرف آنها می تواند آسیب های جبران ناپذیری به سلامت افراد وارد نماید .



روغن های خوراکی را معمولاً از چربی های گیاهی یا حیوانی بدست می آورند . چربی های گیاهی در دمای عادی مایع هستند که این نوع روغن ها را اغلب از گیاهان ، مغز میوه ، دانه گیاه و غیره تهیه می کنند. البته اغلب چربی های حیوانی در حالت عادی بصورت جامد هستند بنابراین نمی توان آنها را جزء روغن ها محسوب نمود.

معمولاً از روغن برای سرخ کردن و پخت غذا استفاده می شود . البته به منظور نگهداری از مواد غذایی نیز گاهی به آنها روغن می زنند . کلاً روغن های گیاهی رایج را از دانه گیاهانی چون پنبه ، کنجد ، آفتابگردان ، خردل و دانه انگور و ...استخراج می کنند . البته استفاده از روغن پنبه دانه بدون انجام فرآوری های خاص برای مصرف انسان مناسب نیست .





دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: - -

برنج نیوشا

شنبه 14 مرداد 1391 11:12 ق.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
برنج از دیرباز رکن اساسی وعده های غذایی خانواده های ایرانی بوده است و شالیزارهای شمال کشور علی الخصوص گیلان محل تولید بهترین برنج در سطح دنیا از لحاظ مرغوبیت و کیفیت است. البته بسته بندی برنج توسط کارخانه های مواد غذایی و توزیع آن در کیسه های 1، 2، 5 یا 10 کیلویی ظرف مدت 5 سال اخیر رایج شده است و پیش از آن برنج به صورت گونی های 10 یا 20 کیلویی مستقیماً از تولیدی ها به بازار می آمد و بصورت فله ای به فروش می رسید.

وضعیت ظاهری برنج ایرانی، بسته به نوع آن فرق می کند و اصولاً ربطی به کیفیت آن ندارد. مطلب مهم این است که برنج، باید خالص و یکدست باشد. بعضی افراد سودجو، برنج های مرغوب مثل هاشمی، دمسیاه و . . . که آنها نیز از نظر کیفیت درجه های مختلفی دارند را با برنج های پرمحصول ایرانی مثل ندا به یک نسبت مشخص مخلوط می کنند تا قیمت تمام شده برنج کاهش یابد.

لازم به ذکر است برنج تازه قبل از پخت بوی بسیار مطبوعی دارد ولی معمولاً در زمان پخت، به اصطلاح برنج وا می رود. جهت جلوگیری از این اتفاق باید برنج را در آب نمک فراوان خیس کرد و با آب بسیار کمی پخت تا شکل ظاهری برنج تغییری نکند. برنج های کهنه (یکساله) نسبت به برنج تازه پخت بهتری دارند و قبل از پخت، بوی مطبوع کمتری دارند ولی در زمان پخت بوی بهتر و بیشتری از خود متصاعد می کنند.



از لحاظ ظاهری، برنج تازه بسیار نرم تر از برنج کهنه است. همچنین رنگ ظاهری برنج ارتباطی به کیفیت آن ندارد؛ مثلاً اگر نشاء، آب کمتری به خود بگیرد، در دانه های برنج نقطه های سفیدتری ایجاد می شود؛ و یا مثلاً اگر برنج در زمان برداشت زیاد در معرض آفتاب قرار بگیرد، رنگ آن تیره می شود؛ ولی باید بدانیم زمانی که پخته می شود، رنگ آن مثل باقی برنج ها سفید خواهد شد.

برنج ایرانی مخصوصاً برنج آستانه اشرفیه با برنج های هندی، پاکستانی، تایلندی و اروگوئه از لحاظ ارزش غذایی اصلاً قابل مقایسه نبوده و از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است.





دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: - -

چای نیوشا

شنبه 14 مرداد 1391 11:09 ق.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
چای موجود در بازارهای کشور عمدتاً به دو شکل بسته بندی (معمولاً 450 یا 500 گرمی و 100گرمی) و فله (10 یا 20 کیلویی) در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. سیاست های ناکارآمد اقتصادی در سالیان گذشته و بی میلی تولید کنندگان داخلی نسبت به تجهیز کارخانه ها موجب شد، بازار کشور از مصرف چای داخلی و بعضاً مخلوط به سوی مصرف چای 100% خارجی تغییر کند؛ به نحوی که امروزه بیش از 95% بازار کشور در اختیار انواع چای خارجی است که عمدتاً در کشورهای هندوستان، سریلانکا و کنیا تولید و فرآوری شده اند. بازار چای کشور طی 15 سال گذشته با ممنوعیت های دوره ای واردات مواجه بوده و همین امر موجب تقویت آن دسته از برندهای خارجی شده است که به صورت قاچاق وارد کشور می شدند.

اما به هر حال از سال 1383 که واردات چای خارجی به کشور آزاد شد، شاهد تقویت و گسترش شرکتهای بسته بندی داخلی هستیم. اگرچه چای مصرفی آنها نیز 100% خارجی است اما این مزیت را دارند که در داخل کشور و تحت نظارت مراجع ذیصلاح مشغول فعالیتند.

مصرف دم کرده چای باعث تسریع حرکات تنفسی، سرعت در گردش خون، رفع خواب آلودگی، احساس تجدید نیرو، تقویت نیروی فکری، گوارش بهتر غذا و تعریق می شود؛ از این رو چای را هنگام خستگی، ضعف عصبی، میگرن، بیماری های قلبی و آسم می توان تجویز نمود.




نکته دیگری که در بحث چای باید بدانید، این است که معمولاً چای های موجود در بازار با عناوین عطری (معطر) و ساده (غیرمعطر) شناخته می شوند. در این مفاهیم منظور از عطر، اسانس شیمیایی خوراکی است که به چای افزوده می گردد و عمدتاً از میوه ترنج (Bergamot) به عمل می آید و برخی ذائقه ها آن را می پسندند و برخی دیگر خیر. بنابراین چای ساده (غیرعطری) بدین معنا نیست که عطر ندارد بلکه عطر آن طبیعی بوده و فاقد اسانس های معطر مرسوم است.

واردات چای و بسته بندی آن زمینه اصلی فعالیت شرکت مادر (نیوشاداریان) از سالیان دور بوده است و هم اکنون در سیستم فروش شبکه ای نیوشانیک، 3 نوع چای تحت عنوان ویژه (exclusive blend)، عطری (Earl Grey) و کیسه ای (Tea bag) با کیفیتی ملموس و دلنشین در اختیار همراهان عزیز و مصرف کنندگان ایشان قرار می گیرد.



دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: شنبه 14 مرداد 1391 11:19 ق.ظ

فراهم شدن زمینه ورود افراد به تجارت الکترونیک (E-commerce):

چهارشنبه 11 مرداد 1391 02:41 ب.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
 روز به روز چشم اندازها و افق های روشنتری را جهت حل مشکلات و مسائل بشر ارائه می کند و تک تک افراد جامعه را به تلاش مضاعف در کسب مهارتهای رایانه ای ملزم می سازد؛ به نحوی که امروزه در دنیا، افراد و جوامع ناتوان در بکارگیری فن آوری های جدید رایانه ای را بیسواد تلقی می کنند. یکی از کاربردهای استفاده از فن آوری اطلاعات در زمینه بازاریابی است و با گسترش روز افزون تجارت الکترونیک، شرکتها و موسسات و فروشگاههای مختلف خدمات بازاریابی، خرید و فروش کالای خود را در اینترنت انجام می دهند؛ بطوریکه هر شخص با داشتن یک دستگاه کامپیوتر و یک تلفن می تواند از منزل یا محل کار، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را به سهولت انتخاب و خریداری نموده و پس از مدت زمان کوتاهی آنها را در محل مورد نظر تحویل بگیرد.

با توجه به این موضوع، ورود افراد به شرکت نیوشانیک موجب می شود تا افراد علاقه مند بدون هیچ هزینه ای نسبت به اصول اولیه تجارت الکترونیک، نحوه کار کردن با اینترنت و خرید اینترنتی و بازاریابی شبکه ای آگاه شوند و این آموزش ها بی شک در آینده ای نه چندان دور بکار آنها خواهد آمد.

کلاسهای آموزشی وکارگاههای توجیهی که شرکت بدون هیچ هزینه ای جهت ارتقاء دانش و مهارت بازاریابان برگزار می کند، کلیه اطلاعات ضروری و لازم در رابطه با فعالیتهای مشابه را در اختیار آنها می گذارد . در نتیجه، حتی با انصراف از فعالیت در نیوشانیک نیز این آموزشها قابل بهره برداری هستند.

پس با نگاهی دقیق در خواهیم یافت آموزش رایگان در چنین زمینه نوپا و ناشناخته ای در کشور ما قطعاً یک خدمت به جامعه محسوب می شود و ظرف مدت کوتاهی که بازاریاب وارد سیستم می شود، ناخودآگاه در 3 زمینه ی کاملاً حیاتی، توانایی می یابد:
1_ بازاریابی و فروش 2_ کار با اینترنت و رایانه 3_ فعالیت تیمی و گروهی (teamwork) و تمام این مهارتها بدون صرف هزینه بدست آمده است. در واقع سرمایه اصلی شما در این تجارت زمان است.



دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: - -

محصولات نیوشا نیک

شنبه 7 مرداد 1391 02:54 ب.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
برای دریافت اطلاعات بیشتر برروی محصول مورد نظر کلیک کنید















به زودی محصولات جدید به نیوشا نیک اضافه خواهد شد



دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: پنجشنبه 16 شهریور 1391 12:59 ب.ظ

قوانین و مقررات

شنبه 7 مرداد 1391 02:22 ب.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
قوانین و مقررات نیوشانیک    "کلیک کنید"

شامل :
تعاریف
عضویت
بازاریابان
کالا
سفارش،فروش وتسویه
پورسانت
آموزش
تبلیغات
مرجوعی کالا
انصراف،حذف وانتقال جایگاه
حل اختلاف
امنیت، سلامت کاری و قواعد عمومی




دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: - -

بازاریابی شبکه ای چیست؟

شنبه 7 مرداد 1391 02:09 ب.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
از جمله تمایلات روزافزون در دنیای کنونی، میل به داشتن شغلی است که افراد در آن صاحب کار خود باشند . وقتی که صاحب کار خود باشید ، می توانید تصمیم بگیرید :

1. کجا کار کنید .

2. با چه کسی کار کنید .

3. چگونه کار کنید .

4. چه زمانی کار کنید .

در گام اول، تصور داشتن شغلی از آن خود برای بسیاری از مردم ایجاد دلهره می کند، زیرا مستلزم بیرون آمدن از «حاشیه امن» و مواجهه با موارد غیرقابل پیش بینی و ریسکها است. اما مرور زمان و اثرات حاصل از تغییر و تحولات حاکم بر جامعه جهانی شما را مجاب خواهد کرد که داشتن کاری که کاملاً از آن خودتان باشد ،راهی است در جهت افزایش احتمال موفقیت شما.

بهترین و آسانترین و هدفمندترین راه برای شروع یک کار مستقل، بازاریابی شبکه ای (Network Marketing) است . بازاریابی شبکه ای تجارتی است با 50 سال قدمت و هم اکنون در 155 کشور دنیا رواج دارد. هر هفته ،حدود 150,000 نفر در سراسر دنیا به شاغلان این تجارت افزوده می شوند . این رقم معادل 21,400 نفر در هر روز است و امروزه ، اینترنت با نقش چشمگیری که در دنیا ایفا می کند ، مزایای تجارت الکترونیک (E- commerce) را بطرز قابل توجهی افزایش داده است .

نام این کسب و کار طی سالیان گذشته از «شیوه فروش مستقیم» به «بازاریابی شبکه ای» و «بازاریابی چندسطحی» (Multi-Level Marketing) تکامل یافته است . اصول اصلی و زیربنایی همه اینها با هم یکسان است و عبارت است از توزیع و بازاریابی محصولات و خدمات . کشورهای مالزی ، تایوان ، ایالات متحده ، استرالیا و ژاپن از کشورهای پیشرو در این تجارت هستند . به عنوان مثال 8% از کل جمعیت کشور تایوان در سیستمهای بازاریابی شبکه ای مشغول فعالیت هستند .

بازاریابی شبکه ای به جامعه و مردم در همه جا این نوید را می دهد که می توانند درآمدشان را افزایش داده و شیوه ی زندگیشان را بهبود بخشند .


ادامه مطلب

دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: شنبه 7 مرداد 1391 03:13 ب.ظ

درباره نیوشانیک

شنبه 7 مرداد 1391 02:05 ب.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
نیوشانیک جزء نخستین شرکتهایی است که موفق شده است مجوز رسمی فعالیت بازاریابی شبکه ای را از وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران اخذ کند و اولین شرکتی است که این فعالیت را در زمینه کالاهای اساسی- مصرفی و عمدتاً مواد غذایی آغاز کرده است. نیوشانیک، زیرمجموعه ای است از شرکت مادری تحت عنوان پخش «مواد غذایی نیوشا داریان» که از سال 1383 به پخش و توزیع مواد غذایی بصورت مویرگی اقدام نموده است و هم اکنون دارای 17 شعبه در سراسر کشور با پرسنل بالغ بر 300 نفر است.

این بدان معناست که بیشتر کالاهایی که در شرکت نیوشانیک از طریق فروش مستقیم شبکه ای به دست مصرف کنندگان می رسند، توسط شرکت اصلی (نیوشاداریان) بصورت سنتی هم در فروشگاهها، سوپر مارکتها و تعاونی های مصرف سراسر کشور توزیع می گردند.

نام «دریانی» با صنعت مواد غذایی کشور در بخش های گوناگون از جمله تولید، بسته بندی، پخش و توزیع گره خورده است و دریانی ها را می توان پیشگامان صنایع و تجارتهای مرتبط با مواد غذایی معرفی نمود. واضح است، آنچه به ساختن این تصویر ذهنی کمک نموده، خوشنامی و اعتبار آنها در این عرصه است .

شرکت نیوشانیک، شرکتی است که عمده مؤسسین و سهامداران آن از خانواده دریانی و همگی از فعالان عرصه تولید و توزیع مواد غذایی با برند های معتبر تجاری در کشور هستند.

کارنامه اعضای هیئت مدیره و سهامداران شرکت، بزرگترین سرمایه نیوشانیک محسوب می شود.

سمتها و دستاوردهایی چون ریاست اتحادیه بازرگانان چای کشور، عضویت در اتحادیه تولید کنندگان ماکارونی کشور، عضویت در کانون وکلای دادگستری کشور، عضویت در اتحادیه سراسری پخش و توزیع مواد غذایی کشور، مدیریت عامل کارخانجات مختلف تولیدی از جمله چای، ماکارونی، کنسروجات، لواشک، آبمیوه، مدیریت عامل شرکتهای معظم پخش و توزیع سراسری مواد غذایی، عضویت در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در ادوار متوالی و. . . اعتبار زیادی به ساختار مدیریتی شرکت بخشیده است. نیوشانیک با اتکاء به همین توانمندی ها و شایستگی ها در کنار سرمایه های مادی ایشان تأسیس گردیده است.

پس از اجرایی شدن دستور العمل نحوه صدور مجوز و نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، اعضای فعلی شرکت بر آن شدند تا شرکتی تحت نام نیوشانیک تأسیس کنند و ضمن کاهش هزینه های اضافی از مرحله تولید به مصرف، شرایطی را برای علاقه مندان فراهم سازند تا از این فرصت به عنوان راهی به سوی کسب درآمد، توسعه ارتباطات و پیشرفت و ارتقاء مهارتهای کاری خود بهره بگیرند.



دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: - -

چطور کسب درآمد می کنیم!!

جمعه 6 مرداد 1391 04:12 ب.ظ

نویسنده : حسن نوروزی
بازدید کننده محترم به بزرگنرین سایت بازاریابی شبکه ای مواد غذایی خوش آمدید

نیوشا نیک اولین شرکتی است که در زمینه مواد غذایی مجوز رسمی و قانونی فعالیت بازاریابی شبکه ای به شماره 425800 و شناسنامه ملی10320787428 را از وزارت صنعت، تجارت و معدن را اخذ نموده است.


 مواد غذایی مورد نیاز خود و اطرافیان خود را از این سایت تهیه کنید و  علاوه بر پورسانت از جوایز نفیس و تخفیفات شرکت نیز بهرمند شوید
 
آموزش رایگان ، کاتالوگ و بروشور رایگان

فقط کافیست ثبت نام نمائید

عضویت مستقیم


بزرگترین و کارآمدترین سایت کسب درآمد

 و برای درآمد بیشتر زیرمجموعه اضافه کنید تا از درآمد ماهانه بهره مند شوید

لازم بذکر است برای ثبت نام شما به یکی از این دو کد معرف نیازمندید

4591815544
یا
4591831590


عضویت مستقیم




www.newshanik.ir


لطفا برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه نمایید



دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 04:32 ب.ظ



شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic